BTC holder be like :



➔ Visit Kucoin now and start trading

18 Comments

  1. Ghant_ on 26. July 2022 at 15:22

    Looks like I gotta watch Evan all mighty again

     


  2. CapnPratt on 26. July 2022 at 15:22

    This was a really good edit.

     


  3. MindOverNachos on 26. July 2022 at 15:22

    i’ll buy more BTC ! ’cause btc will last more than fiats

     


  4. Okcapn on 26. July 2022 at 15:22

    This is great

     


  5. Clean_Drag_2783 on 26. July 2022 at 15:22

    Whats that techno song, its catchy

     


  6. Virtuosatch on 26. July 2022 at 15:22

    Something we should be really feeling right now with BTC! Gonna triumph for ages so we should really bag it.

     


  7. twoe11 on 26. July 2022 at 15:22

    Lmao

     


  8. Hunt0007 on 26. July 2022 at 15:22

    u/savevideo

     


  9. ManBunDan_ on 26. July 2022 at 15:22

    Legit zoned out watching this lmao

     


  10. BenniBoom707 on 26. July 2022 at 15:22

    This is the greatest Bitcoin meme ever created.

     


  11. Sparky_Aces on 26. July 2022 at 15:22

    This is fn awesome you win the whole damn week

     


  12. nikola-crypto on 26. July 2022 at 15:22

    u/SaveVideo

     


  13. qarton on 26. July 2022 at 15:22

    Did I just watch a Hollywood masterpiece or a meme?

     


  14. luckybro1 on 26. July 2022 at 15:22

    u/savevideo

     


  15. GalacticMaster-33XXX on 26. July 2022 at 15:22

    This made me want to fomo buy

     


  16. DigestTabloid on 26. July 2022 at 15:22

    kinna accurate but nah.. you know what I mean?

     


  17. CravingFever on 26. July 2022 at 15:22

    Participating BTC and ETH Trading Bot contest, its better than just holding it

     


  18. Flourentina on 26. July 2022 at 15:22

    Yes. And I’m a proud $OGN holder.